طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه یک عنصر ضروری از برند شما است و برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. سایت بیمه یک کانال بازاریابی مهم برای جذب سرنخ های ورودی برای مشتریان، است. یک مشاور بیمه می تواند خدمات یا تجربه خود را برای مشتریان خود بدون صحبت مستقیم و رودررو با آنها در این عصر پیشرفت های تکنولوژیکی توضیح دهد. این کار با طراحی وب سایت بیمه امکان پذیر است. شما می توانید از طراحی وب سایت خود برای هر نوع بیمه ای استفاده کنید. با این حال، با انتخاب طرحی که به طور خاص کارهای شما را برجسته می ‌کند و نیازهای شما و مشتریانتان را برآورده می‌ سازد، خود را در مسیری سریع ‌تر برای موفقیت قرار خواهید داد. اگر شخصی به دنبال بیمه کردن اتوموبیل خود است، بازدید از وب سایتی که به نظر می رسد فضای اداری و انبار صنعتی را ارائه می دهد احتمالاً باعث نمی شود که او بخواهد با شما معامله کند. در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت بیمه و نکات پیرامون آن مطالبی را عنوان کنیم.

با توجه به تنوع بسیار مشاغل در بازار، طراحی سایت شرکتی امری ضروری و حیاتی است. در صفحه "نمونه کار طراحی سایت"، می‌توانید انواع مختلف ساخت سایت شرکتی که توسط تیم متخصص ما انجام شده است، مشاهده کنید. 

طراحی سایت بیمه آنلاین


با یک وب سایت بیمه سفارشی که توسط یک طراح حرفه ای فقط برای شما طراحی شده است، کسب و کار خود را آنلاین بدرخشید. یک وبسایت عالی به دنیا نشان می‌ دهد که شما چه کسی هستید، باعث می‌ شود مردم شما را به یاد بیاورند و به مشتریان بالقوه کمک می ‌کند بفهمند که آیا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده ‌اند یا خیر. مانند بسیاری از صنایع دیگر، در بیمه، یک وبسایت نمونه برای رساندن شرکت شما به بالای نتایج جستجو ضروری است. این باعث جذب مشتریان جدید می شود. ارائه وبسایتی که به راحتی قابل پیمایش است و اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان را در اختیار آنها قرار می دهد، منجر به جذب سرنخ ها و حفظ مشتریان فعلی می شود. بنابراین طراحی سایت بیمه آنلاین یک راه حل اساسی برای جذب مشتریان بیشتر است. 

مشاوره رایگان برای طراحی سایت بیمه

باتوجه به گسترش روز افزون استفاده از سایت و اینترنت، فروشندگان و بیمه گزاران برای حفظ کسب و کار خود در بازار مجبور به طراحی سایت بیمه شده اند. البته طراحی سایت بیمه به راحتی سایر وب مارکتینگ ها نیست. طراحی سایت بیمه حتما بایستی توسط طراح انجام شود. معلوم است یک مشاور و فروشنده بیمه خود چنین دانشی را ندارد که یک سایت بیمه با اصول سئو طراحی کند. بایستی بدانید تصاویر بیشتر از هر چیز در ذهن بینندگان تاثیر می گذارند. شما اگر یک فروشنده یا مشاور بیمه باشید و تصمیم به طراحی سایت بیمه داشته باشید بایستی در قسمت مربوط به نوسازی محتوا ابزار های گرافیکی مناسبی قرار گیرد. با گرفتن مشاوره رایگان برای طراحی سایت بیمه می توانید از همین الان کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید.

طراحی سایت فوری و طراحی سایت اختصاصی توسط تیم حرفه‌ ای ما، به‌صورت سئو شده و کاملاً بهینه انجام می‌شود. با اعتماد به شرکت طراحی سایت تهران سی ام اس ایران، سایت خود را با امکانات بالا، به‌روز و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی و طراحی وب حرفه‌ای طراحی کنید. همچنین، از خدمات سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

اهمیت طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه و ارائه خدمات بیمه ای از طریق اینترنت با شیوع ویروس بسیاری از کسب و کارها در فضای مجازی مشغول به فعالیت شدند و در این میان شرکت های بیمه و نمایندگی ها نیز اقدام به طراحی سایت نمودند و برای جذب مشتری از این بستر استفاده کردند. تمام خدمات حضوری را به صورت غیرحضوری نیز ارائه می دهند. به طور کلی ورود به اینترنت راهکار بسیار خوبی است و از هر نظر دارای مزایا است. شما می ‌توانید با داشتن سایت تعداد افراد در دسترس بیشتری را داشته باشید که گستردگی آنها در کل ایران است. کافی است آنها نام شما را در گوگل جستجو کرده و یا اینکه از طریق صفحه شبکه ‌های اجتماعی که شما را دنبال کرده یا پستی از شما را می ‌بینند، وارد سایت شما شوند. حال این شما هستید که باید با داشتن طراحی زیبا و دادن پیشنهادهای مناسب برای خرید بیمه، کاربر را جذب کرده و به مشتری تبدیل کنید. 

با توجه به وجود انواع بیمه و از طرفی قانونی که در دو سال اخیر مبنی بر عدم لزوم داشتن برگه بیمه نامه چاپ شده برای انواع بیمه نامه ابلاغ شده است، حالا طراحی سایت بیمه و ساخت سایت کارگزاری بیمه وارد فاز جدیدی شده است. در این دو سال بیشتر افرادی که نمایندگی بیمه دارند این مسئله را به خوبی درک کرده و با ساخت سایت امکان خرید آنلاین و غیر حضوری را فراهم نموده ‌اند که همین مسئله باعث شده فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر از فروش بیمه نامه داشته باشند. بنابراین با توجه به نکات گفته شده می توان به اهمیت طراحی سایت بیمه پی برد.

انواع طراحی سایت فروش بیمه آنلاین


طراحی سایت بیمه موثر و جلب توجه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. مصرف کنندگان امروزی برای حل مشکلات، خرید و حتی صحبت در مورد بیمه نامه به وب روی می آورند. اما برای انواع بیمه ها می توان طراحی های متفاوتی ایجاد نمود. برخی از این بیمه ها عبارتند از: بیمه حمل و نقل، بیمه مسافرتی، بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه شخص ثالث، بیمه درمان و ... که می توان برای تمام این نوع بیمه ها یک طراحی ثابت نیز انجام داد. بنابراین انواع طراحی سایت فروش بیمه آنلاین بستگی به نوع نیاز ما از خرید بیمه و یا فروش آن دارد. 

مزایای طراحی سایت فروش آنلاین بیمه


از جمله مزایای طراحی سایت فروش آنلاین بیمه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
افزایش اعتبار و برند سازی؛ ساخت سایت های بیمه باعث می شود تا برند شما در میان افراد شناخته شود. افراد با مراجعه به وبسایت می توانند با برند نمایندگی آشنا شوند و امکان مقایسه و تصمیم گیری  در مورد انواع بیمه ها برای او فراهم شود. 
ارائه خدمات به صورت 24 ساعته؛ شرکت های بیمه با ارائه پشتیبانی 7 روزه و 24 ساعته تجربه جدیدی از خدمات بیمه را به مشتریان ارائه می کنند. پشتیبانی سایت آنلاین در دسترس مشتریان بوده و درصورت بروز مشکل به آسانی بر طرف می شود.
خدمت رسانی در تمام نقاط کشور؛ با طراحی سایت فروش آنلاین بیمه خدمات خود را به سراسر نقاط کشور ارائه کنید. متقاضیان خدمات بیمه می توانند به راحتی و با چند کلیک، بیمه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنند و بیمه نامه خود را دریافت نمایند.
جذب مشتریان بیشتر؛ ایجاد سایت بیمه به شما کمک می کند تا مشتریان خود را در طیف وسیع تری جذب برند خود کنید و امکان دسترسی به شما را خواهند داشت. 
مشاوره تخصصی به کاربران سایت؛ کارشناسان و نمایندگان بیمه می توانند به منظور مشاوره بهتر به متقاضیان و افزایش فروش از طریق چت آنلاین و فرم تماس در مورد انواع بیمه نامه با توجه به نیاز مشتریان، آنها را راهنمایی کنند. 
فروش بیشتر و افزایش درآمد.

قیمت طراحی سایت بیمه


قیمت طراحی سایت بیمه بستگی به نوع نیاز شما از آن سایت دارد. همچنین به اینکه چه خدماتی را در وبسایت خود می خواهید در نظر بگیرید نیز بستگی دارد. در برخی از سایت ها شما با امکانات متعددی روبرو می شوید و در برخی نیز از فضای بیشتری برای کسب و کار خود بهره می برید. برخی از سایت ها دارای پشتیبانی بیشتری هستند و ارائه خدمات در آنها با قدرت بیشتری انجام می گیرد و بنابراین از قیمت بالاتری برخوردار هستند. بنابراین همه این موارد می توانند در قیمت نهایی یک سایت بیمه تأثیرگذار باشند. 

امکانات طراحی سایت بیمه

از جمله امکانات طراحی سایت بیمه عبارتند از:
معرفی شعبات و دفاتر نمایندگی های شرکت،
طراحی و نصب سیستم مدیریت محتوای اختصاصی داینامیک پایه شامل تعریف صفحه به تعداد نا محدود،
ویرایش متن شما در سایت بیمه و دسته بندی صفحات برای سایت بیمه،
طراحی صفحه تماس با امکان لینک به گوگل مپ،
صفحه درباره ما، همکاری با ما، انتقادات و پیشنهادات و غیره،
استفاده از مقالات مرتبط با بیمه در سایت.

مراحل ساخت سایت بیمه


مراحل ساخت سایت بیمه به صورت زیر خلاصه می گردد:
مشخص کردن هدف؛ اهداف خود را از طراحی سایت بیمه مشخص کنید.
طراحی عناصر اولیه گرافیکی؛ طراحی بصری سایت که بیانگر نمای سایت است.
تولید محتوا برای سایت؛ تولید محتوا برای سایت با در نظر گرفتن اصول سئو سایت انجام می شود.
پشتیبانی سایت؛ بعد از طراحی سایت خدمات پشتیبانی به مدت مشخص انجام می گردد.

طراحی سایت فروشگاهی بیمه


طراحی سایت بیمه همانند طراحی اپلیکیشن بیمه می‌تواند مهم ‌ترین و تاثیرگذارترین اقدام برای موفقیت کسب و کارتان باشد. یکی از ارگان های اساسی در جامعه که اکثر افراد با آن سروکار دارند، بیمه است. به همین دلیل بروز بودن شرکت بیمه و هماهنگی آن با جامعه می تواند نقش زیادی در جذب افراد داشته باشد.  همانطور که می دانید امروزه خیل عظیمی از ارگان ها و شرکت ها برای همکاری و افزایش راحتی مشتریان خود بسیاری از خدمات خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انجام می دهند. به همین دلیل لازم است، تا شرکت بیمه نیز از سایت بیمه برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و ارائه خدمات خود از سایت بیمه استفاده نمایند. طراحی سایت فروشگاهی بیمه یکی از این اقدامات هوشمندانه شرکت ها برای مشتریان خود است. 
در این مقاله تلاش کردیم در مورد طراحی سایت بیمه صحبت کنیم. در مورد طراحی سایت بیمه آنلاین مطالبی را عنوان نموده و اشاره کردیم که برای اینکه به انتخابی مطمئن دست یابید، داشتن  نمونه سایت بیمه می تواند مفید باشد. همچنین در مورد اهمیت طراحی سایت بیمه مطالبی را بیان کرده و به برخی ویژگی های آن اشاره نمودیم. گفتیم که داشتن یک سایت فروشگاهی نیز می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. همچنین در مورد مراحل ساخت سایت بیمه صحبت کرده و به امکانات طراحی آن اشاره نمودیم.