طراحی سایت شرکت ساختمانی

شرکت ‌های ساختمانی به دلیل ماهیت تخصصی و لزوم معرفی هدفمند خدمات و پروژه ‌ها به جامعه مخاطبان، از پیشتازان استفاده از فناوری وب در سطح دنیا بوده ‌اند. بهره‌ گیری از ظرفیت بی ‌نظیر و پتانسیل مضاعف فضای مجازی، از مدت ‌ها قبل، به عنوان یکی از راهکارهای موثر در برندسازی و افزایش اعتبار شرکت‌ های عمرانی، مورد توجه قرار گرفته است. برای صاحبان شرکت ‌ها، مسئله طراحی وب سایت، به عنوان یکی از اولویت‌ های انکارناپذیر مطرح است. در گام نخست، شما می ‌بایست، یک شرکت مطرح و معتمد، برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید و در این راه، ضمن بررسی دقیق و موشکافانه سوابق، مجوزها و مهمتر از همه نمونه‌ کارها، نظرات مشتریان شرکت ‌های طراح، خصوصا در فرآیندهای پشتیبانی را جویا شوید. در این مقاله می خواهیم در مورد طراحی سایت شرکت ساختمانی به بیان مطالبی بپردازیم

ویژگی های سایت ساختمانی

همانگونه که می دانید دارا بودن یک سری ویژگی ها و امکانات اختصاصی است که باعث می شود طراحی سایت ساختمانی شما از دیگران متمایز و برجسته تر باشد اما نباید فراموش کنید که ویژگی های عمومی را باید حتماً در طراحی سایت خود رعایت کنید. در واقع این ویژگی ها نقش پایه ای در طراحی سایت ساختمانی دارند و بدون وجود اینها سایت شما نخواهد توانست خواسته ها و انتظارات شما را بر آورده سازد. به همین خاطر در کنار ویژگی های اختصاصی طراحی سایت ساختمانی به چند مورد از ویژگی های عمومی نیز اشاره می کنیم که اهمیت انها را بهتر درک کنید. برخی از ویژگی های سایت ساختمانی عبارتند از:
طراحی قسمتی برای ارتباط کاربران با شما که چندین مسیر ارتباطی در آن تعریف شود
امکان دریافت و ارسال پیام به مشتریان
نمایش محصولات و همچنین امکان فروش اینترنتی
امکان ارتباط آنلاین با کاربران و سیستم مسیج سنتر
نمایش چند بعدی و 360 درجه ای نمونه کارها و تصاویر بزرگ و با کیفیت در عین حال با سرعت لود شدن مناسب باعث جذب مشتریان بیشتر می شود و در واقع گرافیک سایت از اهمیت انکار ناپذیری برخوردار است. شرکت های ساختمانی با توجه به حوزه کاری خود و نیز نیاز های مشتریانشان اقدام به طراحی وب سایت کرده و از طریق آن می توانند به صورت همیشگی و بدون نیاز به هزینه های بالا هم تبلیغ کنند و هم پاسخگوی کاربران باشند. 

امکانات طراحی سایت شرکت های ساختمانی

در طراحی سایت شرکت ساختمانی، شما می ‌توانید فراتر از هر مرزی حرکت نمایید و امکانات بی نظیری را در اختیار داشته باشید. در زیر به برخی از امکاناتی که شما در طراحی سایت ساختمانی می ‌توانید از آنها بهره ‌مند شوید اشاره می کنیم. امکانات طراحی سایت شرکت های ساختمانی عبارتند از:
گالری تصاویر و ویدئوها، 
معرفی شرکت،
معرفی خدمات و محصولات،
پروژه‌های انجام شده،
پروژه‌های در حال اجرا،
گواهینامه‌ها،
فرم درخواست آنلاین یا استعلام آنلاین،
اطلاعات تماس،
رزومه،
رویدادها،
وبلاگ و مقالات،
فرم اخذ نمایندگی،
قابلیت چند زبانه بودن سایت.

نمونه طراحی وب سایت شرکت ساختمانی عمرانی

طراحی وب سایت شرکت ساختمانی عمرانی برای تمامی شرکت ها یک اقدام ضرورری به نظر می رسد. در نتیجه هر شرکتی باید برای توسعه کسب و کار خود برای طراحی سایت و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کند. برای این که بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را برای سفارش خود انتخاب کنید باید نمونه طراحی وب سایت شرکت ساختمانی عمرانی را در آن شرکت بررسی کنید و سپس برای سفارش اقدام کنید. گاهی اوقات با داشتن یک نمونه می توانید تصمیم درستی نسبت به اقدام به طراحی سایت، بگیرید.

مزایای طراحی سایت شرکت ساختمانی

از جمله مزایای طراحی سایت شرکت ساختمانی عبارتند از:
معرفی خدمات ساختمانی به مشتریان؛ اینترنت نخستین جایی است که کاربران به صورت عمومی به جهت یافتن پاسخ سوالات خود، به آن سر می‌ زنند. 
قابلیت فروش تجهیزات ساختمانی؛ شما به واسطه راه ‌اندازی وب سایت ساختمانی می ‌توانید بخشی را برای فروش تاسیسات و تجهیزات ساختمانی داشته باشید. 
رزومه کاری فعال؛ زمانی که شما طراحی سایت شرکت ساختمانی را انجام می ‌دهید، در واقع در حال ساخت یک رزومه آنلاین و یک دفتر کار مجازی خواهید بود. 
برند سازی؛ اگر شما در کار تاسیسات ساختمانی باشید، تنها در محدوده و نهایتا شهری که در آن فعال هستید، برند شما را می ‌شناسند. طراحی سایت به شما کمک می ‌کند تا در سطح کشوری و جهانی، برند سازی خود را انجام دهید. 

عدم محدودیت در زمان ارائه خدمات و فروش؛ شما به واسطه طراحی سایت ساختمانی می ‌توانید در هر زمان از شبانه روز، جذب کاربر و مشتری داشته باشید. 
تبلیغات با هزینه پایین؛ ساخت سایت ساختمانی نوعی تبلیغات نیز به شمار می ‌رود. 
اطلاع رسانی ساده؛ اگر شما دارای یک کسب و کار بزرگ باشید، قطعا می ‌دانید که اطلاع رسانی برخی از موضوعات به مشتریان تا چه اندازه می‌ تواند وقت گیر و زمان ‌بر باشد. طراحی سایت، اطلاع رسانی را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و بدون هیچ هزینه ‌ای برای شما انجام خواهد داد.

طراحی سایت اختصاصی شرکت ساختمانی

در صورتی که شما برای شرکت خود قصد دارید که سیستمی پیاده‌ سازی شود که کاربران خیلی سریع و راحت بتوانند به صورت آنلاین خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند، نیازمند یک وب سایت اختصاصی هستید که طراحی و پیاده سازی شود. از این جهت ما می گوییم که وب سایت اختصاصی باید برای شرکت ها طراحی و پیاده سازی شود چون که کاربر وقتی وارد چنین سایتی می‌ شود باید به راحتی بتوانند به قسمت های مختلف آن مراجعه نمایند و در آنجا به خدمات مورد نظر خود دست یابد. در زمان طراحی سایت اختصاصی شرکت ساختمانی باید سعی شود که چند درگاه پرداخت معتبر اینترنتی هم در آن در نظر گرفته شود که کاربران بتوانند به راحتی به آن اعتماد کرده و مبلغ مورد نظر خود را پرداخت نمایند.

تعرفه طراحی سایت ساختمانی

در هنگام طراحی سایت با توجه به نوع فعالیت وب سایت باید امکاناتی را اعمال نمود. بر اساس امکاناتی که یک وی سایت دارد می توان تعرفه مورد نظر ا نیز تعیین کرد. برخی از این امکانات که می توانند تعرفه طراحی سایت ساختمانی را تعیین کنند عبارتند از:
صفحه درباره ما،
صفحه تماس با ما،
صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت،
صفحه توضیحات در رابطه با گارانتی محصولات،
گالری تصاویر،
امکان سفارش آنلاین،
استفاده از زبان انگلیسی برای سایت،
صفحه مربوط به اخبار شرکت،
معرفی دستاورد ها و اهداف شرکت.
مزایای طراحی سایت ساختمانی
برخی از مزایای طراحی سایت ساختمانی عبارتند از:
کاهش هزینه های کسب و کار از جمله اجاره یک فروشگاه
انجام سریع امور و دسترسی آسان به محصولات و خدمات مورد نیاز به علت مشغله های افراد
بازاریابی ساده، اقتصادی و تبلیغات گسترده
بالا بردن اعتبار برند و کسب و کار
افزایش آگاهی مشتریان از کسب و کار از طریق محتوای جذاب و جامع
برقراری ارتباطات راحت تر با مشتریان و مخاطبان
افزایش میزان اعتماد و وفاداری مشتری از طریق طراحی کاربر محور و بازتاب بهتر هویت کسب و کار

امکان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

در این مقاله در مورد طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی و لزوم داشتن چنین سایتی برای همه کارفرماها و کسانی که در کار ساختمانی هستند، صحبت کردیم. اشاره کردیم که برای سفارش سایت شرکت ساختمانی ابتدا باید برخی نمونه سایت های مربوطه را مشاهده کرده و سپس نسبت به خرید آن اقدام کرد. در مورد قیمت سایت های ساختمانی و تعرفه آن مطالبی را عنوان نموده و نکاتی را پیرامون خرید سایت ساختمانی بیان کردیم. همچنین در مورد طراحی اختصاصی چنین سایتی صحبت کرده و هزینه طراحی سایت را نیز بیان نمودیم. در پایان در مورد برخی مزایای ساخت سایت ساختمانی نیز به بیان مطالبی پرداختیم.