طراحی سایت بازرگانی

امروزه بسیاری از کسب و کارها از طراحی سایت برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و در جذب مشتری موفقیت زیادی نیز کسب می کنند. یکی از این کسب و کارها، بازرگانی است. بسیاری از شرکت های واردات و صادرات برای ارتباط با مشتریان خود نیاز دارند از فضای مجازی و اینترنت استفاده کنند. طراحی سایت بازرگانی برای این شرکت ها بسیار حائز اهمیت است تا بتوانند بهتر در امر واردات و صادرات فعالیت داشته باشند. در این مقاله سعی داریم در مورد قیمت چنین سایت هایی و خدماتی که باید داشته باشند مطالبی را عنوان کنیم.

قیمت طراحی سایت بازرگانی

مطمئناً قیمت هر سایتی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بین می توان به سرعت و امنیت آن سایت اشاره کرد. در مورد قیمت طراحی سایت بازرگانی هم می توان گفت هر چه سرعت بالایی داشته باشد و امنیت سایت بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. 

قیمت طراحی سایت

برای طراحی یک سایت باید به کسانی که در این زمینه مهارت دارند مراجعه کنید. تیمی که برای طراحی سایت با یکدیگر کار می کنند متشکل از تیم طراحی، گرافیست، تولیدکننده محتوا و ... هستند و هرچه این تیم دارای تجربه و تخصص بالاتری باشد قیمت طراحی سایت نیز افزایش می یابد. جهت انجام طراحی سایت فروشگاهی کلیک کنید.

خدمات طراحی سایت

وقتی یک سایت طراحی می شود خدمات طراحی سایت نیز به همراه آن انجام می گردد. این خدمات عبارتند از: طراحی اولیه سایت، تولید و مدیریت محتوا، پشتیبانی از سایت، به روز رسانی و ... که تمام این موارد در طراحی سایت باید مدنظر گرفته شوند. 

نکات و اصول طراحی سایت  

در طراحی هر سایتی باید توجه داشت که نکاتی وجود دارد که رعایت آنها در رسیدن به یک سایت جامع و کاربردی بسیار با اهمیت است. برخی از این نکات عبارتند از: استفاده از قالبی مدرن ولی ساده، استفاده از دامنه نشان دهنده کسب و کار شما، استفاده از تصاویر با کیفیت، استفاده از روش های بهینه سازی، داشتن هدف مشخص و ... .

نمونه طراحی سایت 

در فضای مجازی نمونه طراحی سایت فراوانی وجود دارد که با مراجعه به آنها می توان از بین تمام آنها یکی را انتخاب نمود و قالب سایت خود را بر اساس آن سفارش داد. باید دقت داشته باشید که نمونه سایت های ارائه شده با اهدافی که شما از سایت خود می خواهید هم سو و هم راستا باشد. 

ساخت سایت سایت بازرگانی

حال به مرحله ساخت سایت رسیده اید. در این مرحله هم می توانید از قالب های آماده استفاده کنید و هم خودتان سایت خود را بسازید. اگر بخواهید خودتان با برنامه نویسی این کار را انجام دهید کار دشواری را در پیش رو خواهید داشت ولی برنامه هایی برای این منظور طراحی شده اند که کار ساخت سایت را برای شما آسان نموده اند. کافی است با مراجعه به آنها قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سایت خود را طراحی کنید.

امکانات طراحی سایت سایت بازرگانی

امکانات طراحی سایت عبارتند از: داشتن پنل ارتباطی، صفحه ارتباط با ما، صفحه ثبت نظرات و پیشنهادات، درگاه پرداخت اینترنتی، گالری تصاویر، بخش معرفی تخصص و زمینه فعالیت و ... . 

مراحل طراحی سایت سایت بازرگانی

مراحل طراحی سایت شامل ایجاد یک نمای کلی از سایت، طراحی گرافیک آن، کد نویسی و یا استفاده از قالب آماده و راه اندازه کامل سایت، است که در طراحی یک سایت باید انجام گیرد. 

اهمیت طراحی سایت سایت بازرگانی

طراحی سایت اهمیت بالایی دارد مخصوصاً برای رونق دادن به کسب و کار و ایجاد یک بستر برای برندسازی کار شما. بنابراین اهمیت طراحی سایت در ایجاد امکاناتی جهت بهتر دیده شدن کسب و کار شما و رشد آن است. 

هدف از طراحی سایت سایت بازرگانی

از جمله بزرگترین هدف از طراحی سایت ایجاد رقابت با بازارهای موازی دیگر و افزایش بهره وری در یک کسب و کار است. با داشتن یک وب سایت همیشه در جذب مشتری و معرفی کسب و کار خود موفق تر خواهید بود.

انواع طراحی سایت سایت بازرگانی

در طراحی هر سایتی دو روش برای آن وجود دارد یکی روش استاتیک یا ایستا است و یکی روش داینامیک و پویا که روش اول تقریباً منسوخ شده است و کمتر شرکت و یا فردی به سمت آن می رود. غالباً از روش پویا و داینامیک برای طراحی وب سایت خود استفاده می کنند. 

مزایای طراحی وب سایت


طراحی هر وب سایتی مزایای بیشماری دارد از جمله می توان به برقراری ارتباط با مشتری به صورت دائم و مؤثر، ایجاد بستری برای آموزش تخصص های مختلف، صرفه جویی در وقت و زمان، صرفه جویی در هزینه، افزایش بهره وری کار و بالا رفتن پتانسیل های انجام کار در افراد و ... اشاره کرد. 

خدمات طراحی سایت شرکت بازرگانی

در شرکت های بازرگانی که کار واردات و صادرات را برعهده دارند طراحی سایت بسیار مهم و اساسی است. از جمله خدمات طراحی سایت بازرگانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ارائه صفحه درباره ما که بتواند سابقه شرکت بازرگانی شما و فعالیت های اخیر را به خوبی بیان کند.
صفحه معرفی خدمات که تمام کارهایی که یک شرکت بازرگانی می تواند انجام دهد در آن نوشته می شود.
داشتن گرافیکی جذاب تا مخاطبان بهتر با سایت شما ارتباط برقرار کنند.
و دیگر امکاناتی که در تمام سایت ها وجود دارد.

نکات و اصول طراحی سایت بازرگانی

در طراحی سایت بازرگانی باید دقت کرد که صادقانه تمام فعالیت های شرکت را بیان کنید چرا که ایجاد حس اعتماد در این سایت ها اهمیت بالایی دارد. همچنین باید اصول اولیه طراحی سایت را نیز رعایت کرده تا باعث بی اعتمادی در مشتریانتان نگردید. 

نمونه طراحی سایت بازرگانی

با دیدن نمونه های مختلف از طراحی سایت بازرگانی می توان در مورد قالب و طرح نهایی سایت بازرگانی خود تصمیم بگیرید. در اینترنت طراحی های مختلفی وجود دارد که می توانید از میان آنها به سایت مورد نظر خود دست یابید. 
در این مقاله در مورد طراحی سایت بازرگانی و نکات پیرامون آن صحبت کرده و اصول اولیه طراحی سایت را به طور خلاصه بیان نمودیم. طراحی یک سایت می تواند برای یک شرکت بازرگانی بسیار با اهمیت باشد چرا که در امر واردات و صادرات محصولات مختلف، ارتباط با مشتریان مختلف داخلی و خارجی بسیار حیاتی است و این ارتباط با طراحی سایت بازرگانی خوب و مفید حاصل می شود.