طراحی سایت شرکتی

امروزه تمام کاربران خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می کنند که شما می توانید با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی سایت وارد این بازار شوید. شاید این تصور را داشته باشید که سایت های شرکتی پیچیدگی زیادی  ندارد ولی در واقعیت نمای ضاهری می تواند تاثیر بسزایی در کاربران ایجاد کند. 

طراحی سایت شرکتی باید به گونه ای باشد تا کاربر به محض وارد شدن در وب سایت شما گردش کند و با پل های ارتباطی با شما تماس برقرار کند. هر یوزری که از سایت شما خارج شود به این معنی است که شما یک مشتری را از دست داده اید. پس چیدمان  و نوع کدنویسی شما بسیار مهم بوده  و در درآمد شما قطعا تاثیر گذار است. 

طراحی سایت شرکتی
ساخت سایت شرکتی

طراحی و ساخت سایت شرکتی

برای کسب یک نتیجه خوب از ساخت یک سایت عالی برای شرکت، نیاز است کمی زمان برای تحقیق و تعیین اهداف بگذارید. قبل از هر اقدامی یک نکته مهم را در نظر داشته باشید که پروژه ساخت وب سایت شرکت را حتما برون سپاری کنید و از متخصیص حوزه طراحی استفاده کنید. شاید هزینه بیشتری پرداخت کنید ولی قطعا نتیجه مطلوب را دریافت می کنید. در ادامه مراحل طراحی وب سایت شرکتی را معرفی میکنیم.

هدف ساخت سایت شرکتی

باید هدف از ایجاد سایت برای شرکت مشخص باشد زیرا بعضی از شرکت ها خدماتی را ارئه می دهند که مشتریان خاصی دارند و نیاز به سایتی بهینه ندارند. دسته دوم که اکثریت را تشکیل می دهند به دنباله مشتریان جدید برای ارائه خدمات هستند که نیاز به طراحی سایت تخصصی و خاص دارند.

انتخاب شرکت طراحی سایت

فرآیندی که شاید سخت به نظر برسد اما پروسه بسیار آسانی دارد. برای تشخیص نمونه سایت های شرکتی را رویت کنید اگر از لحاظ طراحی نظر شما را جلب کرد در کار خود حرفه ای هستند. مرحله دوم تماس با چند تا از مشتریان برای اطلاع از خدمات پشتیبانی شرکت، تا بتوانید با اطمینان کافی پروژه خود را اجرا کنید.

انتخاب طرح و قالب

در نظر داشته باشید انتخاب طرح بعد از سئوی سایت مهمترین عامل در ساخت سایت فروشگاهی است. حتما از طراح بخواهید ایده های خود را با توجه به سلیقه شما اعمال کند. زیرا شما فقط ظاهر را در نظر دارید ولی طراح سایت نکته های دیگری را نیز مد نظر قرار می دهد که قطع شما نتیجه بهتری خواهید گرفت. نکته قابل توجه این است که شما می توانید در زمان طراحی قالب درخواستی دهید که کد های شما سئو بیس باشد که نیاز به پرداخت هزینه جداگانه است.

آموزش و پشتیبانی

پس از مرحله ایجاد سایت، مرحله آموزش می رسد که طراح مدیریت سایت را به شما آموزش خواهد داد. آموزش شامل مدیریت محتوای سایت بوده و شما قطعا نیاز به یک تیم پشتیبانی قوی دارید تا بتوانید در مواقع بروز مشکلات احتمالی به این تیم تکیه کنید.

قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع طراحی، امکانات سایت، پیچیدگی پروژه، زمان صرف شده، تجربه و مهارت طراحان، و سایر موارد تعیین می‌شود. به طور کلی، هزینه طراحی سایت شرکتی از  20 میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است. عومالی در هزینه های طراحی سایت تاثیر گذار است عبارتند از:

نوع قالب سایت شرکتی

سایت ها به دو دسته تقسیم می شوند سایت قالب آماده و سایت های اختصاصی که هر کدام مزیا یا معایبی نیز دارند و لی اگر بخواهیم به طور کلی بدانی سایت های قالب اختصاصی هزینه بیشتر برای شرکت شما دارند در صورتیکه قالب آماده سریع تر آماده می شود و قیمت طراحی وب سایت شرکتی را بسیار ارزانتر می کند.

هسته سایت

در توسعه سایت و سرعت لود سایت های شرکتی هسته نقش بسیار مهمی دارد. پیشنهاد میکنیم برای امنیت و کاربری بهتر از سایت هایی که با زبان دات نت پیاده سازی شده اند استفاده کنید. شاید در ابتدای ایجاد سایت قیمت بالاتری را پرداخت کنید اما قطعا نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

سابقه شرکت طراحی

اصلا گول کلمه طراحی سایت را هر کسی می تواند انجام دهد را نخورید. سابقه و تجربه تیم طراحی سایت قطعا در قیمت اعلامی به شما تاثیر گذار خواهد بود. شرکت های با تجربه معمولا هزینه بالاتری دریافت می کنند ولی شما در گامهای بعدی  توسعه و ساخت سایت در آینده به چلش بر نخواهید خورد.


پکیج های طراحی سایت فروشگاهی

پلن پایه
طراحی با وردپرسامکانات پایه Wordpressتحویل 20 روزه  هاست اشتراکی  سرعت متوسط لود صفحاتنصب افزونه های سئوامنیت خوب
پلن ویژه
طراحی اختصاصیپرتال ساز تحویل 60 روزه هاست اختصاصی سرعت بالا لود صفحات کاملا سئو بیسامنیت فوق بالاویژه مشتریان خاص
پلن پیشرفته
طراحی با دات نتDNN تحویل 40 روزههاست اختصاصیسرعت خوب برای لود صفحاتسئوی بالاامنیت بالا